Idag spelade delar av musikkåren vid invigningen av de i samband med Hallandsåstunnelns öppnande nybyggda järnvägsstationerna Barkåkra och Förslöv. Det var två korta men trevliga spelningar med jättemycket folk som lyssnade. Nu har vi bara en repetition kvar innan juluppehållet, sen håller vi en välförtjänt julvila. Vi tackar för bilden som vi fick av Fotograf …
Kategori: Okategoriserade
nov 15
Soldaterinran P7 Revinge
nov 08
Spelning FN-Dagen
Den 24/10 var det FN-dagen och det firade vi genom att hålla konsert i Össjö Kyrka.


